JM Rektor dr Paweł Strózik, prof. Uczelni w roli prelegenta na Forum Jakości PKA 2024
2024-11-18 2024-11-18 9:06JM Rektor dr Paweł Strózik, prof. Uczelni w roli prelegenta na Forum Jakości PKA 2024
JM Rektor dr Paweł Strózik, prof. Uczelni w roli prelegenta na Forum Jakości PKA 2024
W dniach 20-21 listopada 2024 r. w Centrum Dydaktyki AGH odbędzie się XII edycja seminarium z cyklu Forum Jakości organizatorem jest Polska Komisja Akredytacyjna oraz Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie.
Zapewnianie jakości kształcenia wobec wyzwań otoczenia. Internacjonalizacja.
W programie przewidziano cztery główne moduły/panele dyskusyjne skupione wokół najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zapewniania jakości kształcenia w szkolnictwie wyższym:
-
- Moduł 1: Internacjonalizacja jako klucz do jakości kształcenia,
-
- Moduł 2: Rola oceny kompleksowej w umiędzynarodowieniu programów studiów,
-
- Moduł 3: Oblicza umiędzynarodowiania procesu kształcenia,
-
- Moduł 4: Kształcenia językowe na studiach wyższych.
Wśród prelegentów znajdą się m.in. członkowie i eksperci PKA, przedstawiciele środowiska akademickiego, a także Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz międzynarodowych agencji akredytacyjnych.
Kształcenie językowe na studiach wyższych
Z dumą informujemy, że w roli prelegenta podczas debaty organizowanej pod tytułem „Kształcenie językowe na studiach wyższych” udział weźmie JM Rektor Akademii Nauk Stosowanych w Raciborzu dr Paweł Strózik, prof. Uczelni. „Kształcenie językowe na studiach wyższych” – moduł ten jest odpowiedzią na zgłaszane przez uczelnie wątpliwości dotyczące kształtowania kompetencji językowych na studiach wyższych. Poruszone zostaną m. in. następujące zagadnienia: wstępne kompetencje językowe studentów, zapewnienie poziomów biegłości językowej, kadra prowadząca kształcenie językowe, kształcenie językowe a umiędzynarodowienie, zapewnienie jakości kształcenia językowego.
Zapewnić jakość kształcenia
Forum jakości jest niezwykle prestiżowym wydarzeniem, synonimem profesjonalizmu, a przede wszystkim merytorycznej debaty, która odbywa się pod znakiem partnerskiej współpracy Polskiej Komisji Akredytacyjnej ze środowiskiem akademickim.
Zawsze prowadzone obrady i dyskusje przyczyniają się do sformułowania konkretnych rozwiązań i ukształtowania dobrych praktyk stosowanych przez uczelnie by doskonalić system zapewnienia jakości kształcenia w Polsce.